17 grader och sol!

himla otroligt super mega jätteskönt väder idag! Drog med mej Jennifer, Marren och Kå nedcabbat ut till stugan innan lunch! Köpte med oss mackor och fika och satt på altanen i solen. Så skönt! Vart lite kallt emellanåt när solen gick i moln men hade med oss lite filtar och så så funkade bra :) Längtar verkligen tills sommaren när man kan ligga i bikini och ta ett dopp i sjön! Vill sola! Känner mig som en blekfis verkligen!! Hatar att vara såhär blek...känner mig verkligen så ful då.. Men känns ju lite konstigt att sola solarium och va skitbrun mitt i vintern. Den ska va naturlig solbrännan helst tycker jag! Lite bus så man ser levande ut bara ;)



Tycker denna bilden på Marren, Jennifer och mig är så skön! Var 2 år sedan tror jag på sommaren på High Chaparall :) Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0