FUN WITH....

Är så sjukt trött nu! Vatt och jobbat hela dan och är ju fortfarande lite trött av den här förkylningen som vägrar gå över!
Jennifer kom ner till mig och tjötade lite och hjälpte mig att stänga iallafall! Skönt! Bestämde att vi ska dra en lucnh imorn med! För en gångs skull är vi båda lediga! Haha Hoppas det är någon god soppa på Pelle så man får lite tårta efter ;) Shit vilket fetto jag är alltså! Måste egentligen försöka hålla igen...Hade varit en dröm att gå ner till 50 kilo... Vet att jag har den vikt någon med min längd SKA ha, men det betyder ju inte att man vill ha den vikten.. xD Har inte riktigt den där starka viljan man behöver dock! Hatar att träna; älskar att äta. Hmm...inte bra! Ska ju ha bikini på mig om bara ett par dagar... Jaja, inget att göra något åt nu! Man lever bara en gång, och man ska ju njuta!



Jag och min galning Jennifer på studentresan! (blå bandet: hade all inclusive, ligger inte på sjukhus! haha)

Längtar tillbaka! Men snart åker vi igen! Och då har vi med 2 sjuka tjejer till! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0