Hemlängtan & Bortlängtan

Hemma efter en underbar resa nu!!! Vart så SJUKT kul! Men man är ju typ helt död nu! xD Har BÖRJAT packa upp men jag tror det är ett omöjligt uppdrag... Hade 14 kilo på vägen dit och 25,5 på vägen hem (övervikt dessutom då ju). Himla gött asså! Duktig shoppare är jag! ;) haha vart lite orolig ett tag att jag shoppade för mkt men tog de lite lugnt sista dagarna och solade istället så var nog tur ;)



Nu har vi legat i solen ute i trädgården ett tag jag å Annie. Är ju hur skönt väder som helst i SVERIGE?? Najs najs ^^ Ska väl snart fortsätta packa upp lite med.. Men det är ju såååå tråkigt! Har lovat å visa mamma allt jag köpt när hon kommer hem med...Hon kommer ju blir chockad! xD hahaha



(bild från en liten mysig fransk restaurang)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0