Migränattack + förkylningsvirus

Känner att de blev en sjukt dålig update igår! Men har lyckats dra på mig migrän, ännu en gång. Och fick en förkylning på köpet med! Så ligger hemma i soffan och kollar på Disney Channel (töntigt jag vet) men perfekt när man är sjuk! Haha ungefär på den nivån är jag idag! Har iallafall lyckats få i mig en bit av en wraps nu. Pappa hade med hem från Driven. Vart nog tur det för jag hade verkligen aldrig orkat laga mat!
Nu tänkte jag att jag skulle kolla om jag kan hitta dom nya avsnitten av Big Bang Theory! Missat dom flera kvällar nu :(



Kollade BB igår med Erik! Så HIMLA skönt att Vanessa åkte ut alltså! Nån som håller med? ;) Snacka om bitchig liksom! Väntar på att Sonia följer efter henne nu! ;) Hoppas Martin, Peter eller Sara vinner! Dom är ju lätt skönast i huset! Klart det är kul med drama liksom, men det kan ju bli lite väl bra xD



Slänger in en pigga upp/ längta tillbaka bild med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0