MVG!

Vart och pratade med min bildlärare idag! FICK MVG!!! Och det var en 150 poängskurs så är ju asbra!! :D SÅ nu har jag fått mitt slutbetyg med! Skönt! Har inte direkt tyckt att mina betyg är så bra men nån där på kontoret visade lite olika rektorer mina betyg och alla tyckte visst det såg bra ut så xD hahaha Jag tor jag har nåt sånt där utseende som får folk att prata i evigheter med mig alltså! Haha



Sen var jag och hämtade ut en bok jag hade beställt! Ego girl var de :) måste ju ha lite att läsa på resan!



Har del 2 med! Ego Women!



Och ska läsa denna med :P Elsas Mode!



Älskar att läsa böcker! Gör det inte så ofta nu för tiden dock.. Har inte så mycket tid och orkar inte ta tag i att börja läsa dom oftast heller! Men när jag väl börjar läsa en bok så kan jag inte lägga undan den! Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0