Skola? Jobb? Resa? Flytta?

Orkar verkligen inte ta tag i att söka skola, göra intagningsprovet klart, tänka på vad man ska göra till hösten.... VET ju inte vad jag vill!!! Så skönt att jobba, samtidigt som de kan va bra å börja plugga... men vad vill jag plugga?? Och vart vill jag vara? Vet ju inte var erik kommer vara... Och tjejerna sprider ut sig.. Vad gör man liksom??

Tänk så börjar jag i Göteborg, men Erik börjar i Malmö? Eller jag i Lund och Erik stannar i Jkpg?  Eller något annat??
Eller så börjar jag på en linje och så är det DÖDENS TRÅKIGT??
Eller så kommer jag inte in på det jag vill gå, för jag kommer på vad jag vill läsa för sent?
Allt kanske skiter sig?


Är ju så van vid att ha pengar, att kunna göra vad man vill! Klarar mig inte på ett par tusen i månaden! Och vill inte bo hemma! Är redo att flytta hemifrån!

Får. Panik. Hjälp.



Gör ett försök till att rädda detta negativa inlägg med en solig och glad bild från Spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0