Till vår älskade Fanny!

Dessa bilderna har jag nu letat fram för din skulle Fanny! Dom fanns i min kamera som har legat längst ner i min byrå sen i somras! Har undrat vart den har varit..... haha
Dessa bilder är från när vi tjejor var i Uppsala och hälsade på Jennifer! (Som bodde där i typ 1 månad ;) haha) Men de va ju tur hon gjorde de, för vi hade sjukt kul!

Vill ni skratta, så kolla på dessa bilder! ;) haha



Marren håller hårt i sin cider, och Fanny vaktar resten av spriten! Haha



Tror Fanny (i mitten) är nöjdast med sin min! Marren och Kå syns ju knappt bredvid henne ;)



Mobilnördar! (Marren, Fanny & Jennifer)



Fanny älskar cider, Jennifer älskar godis!



Vad sööööta dom är ;)



Hahahaha strippan Fanny är på G ;)



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



Såhär städat är det när 5 tjejer sover på 20 kvm i EN natt ;)



Men så hade vi ju en del packning med oss med....






Hade varit en jobbig helg så på vägen hem så tog Fanny en FIIIIN tupplur! Haha


Hoppas ni blev lika roade som jag när jag såg dessa! ;)

Vi saknar dej Fanny! <3 Kom hem så vi har någon att skratta åt! Alla skrattar ju bara åt mig nu hela tiden. ÅT mig... inte med mej.... ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

ååååhhhhh! hämnden är ljuv ska du se!!!!! tro mig, för jag har ju trots allt alla bilder sedan våran bastukväll!!!!! hahahahah!

2011-04-13 @ 19:34:33
URL: http://www.theamericandream.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0