Tjcchiiiinamaooeooot (kinamat)

Nu har vi käkat lunch! Är så mätt att jag håller på att spy typ! Mamma lagade fläskfile, klyftpotatis, sparris, kokta morötter och sås! Och efter det blev det glass ;) Haha Fattar inte hur jag ska lyckas få i mig kvällsmat med?? Och jag som ska käka Bambu med Marren å Jennifer!
Ska för ovanlighetens skull ut till Bredaryd (genomfarten)! Vart så himla längesen jag va hos Marren och Kå! Så ska bli mysigt! Hängde ofta där ute i typ ettan/tvåan. Tänkte ätit på Bambu men var HELT fullbokat! Så vi köper emd oss hem istället. Sitta och snacka tjejsnack framför nån bra film ;)
Va flera bra filmer på tv ikväll! Typ She´s the man, Transformers och Släkten är värst! Nästan svårt att destämma vad man ska se! ;)



Fin bild. Jag bjuder på den ;)

Min lilla pojk övergav ju mig för sitt fotbollslag ;) så jag "hämnas" genom denna fina bilden ;) haha



Min lilla tröttis ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0