My Birthday

Idag är årets (nästa) bästa dag! Det är nämligen min födelsedag! OCH även min pojkvän/sambos födelsedag! haha vi har lyckats pricka in det bra, på samma dag. Eller vi och vi men ni fattar ;)
Än så länge har jag bara tagit det lugnt idag! Sovmorgon, kollat lite grattismeddelanden och nu sitter jag och dricker en kopp te! Sen vid 1 ska jag träffa Hake och Johanna för att käka lite lunch på Jensens! :) Mysigt :P Och sen ska jag nog dra en sväng till systemet ;) bara för att jag kan liksom ;) haha

I lördags firade vi ju vår födelsedag med släktingarna så har ju fått alla presenter utan pojkvännens! Spännande ;) Tänkte visa lite vad vi fick i alla fall!

En Nespressomaskin med mjölkskummare



Le Creuset-gryta



Sen fick vi en elvisp, ett nyckelskåp, glas, kokbok och massa annat ;) Så roligt! :D



Jag och min älskling <3

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Vinnaren av en valfri vara från evasunderkläder ligger uppe :D Kolla om du vann!



http://smnmode.blogg.se/2011/december/var-du-en-av-de-7-som-vann.html#comment

2011-12-27 @ 13:16:09
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0