Alla Hjärtans Dag

Kan inte pojkvännen äta lunch med än på alla hjärtans dag så får man väl göra det bästa av situationen å dela en hjärtbakelse med syrran! ;) haha



På kvällen blev det sen middag hemma med familjen. Fick lite kläder av mamma och lite godis och nagellack och sånt av Annie :) Av pappa fick vi en ny båt så nu ska det ut och åkas i sommar! Vår gamla krånglade ju asmycket i somras så vi kunde knappt åka någonting så skönt med en ny! Det skulle visst vara inbyggd radio och sånt i den här med!
När jag kom ut till Erik sen så var han inte hemma än från träningen men hade iallafall något som mötte mig där! Såhär såg det ut när jag kom innanför dörren!



SSSå jag var ju med tvungen att göra fint tills han kom! Tände massa fina ljus och så hade jag med mej söta mazariner med hjärtan på! Lade även fram några paket ;)



Erik fick en fin blåå/rödrutig skjorta av mej och ett par jääättefina strumpor som det stod "True Love" på ;) och så lite hjärtgodis :P
AAAv honom fick jag ju blommorna, chokladen och gelehjärtan :) han hade inte hunnit köpa nån present visst så han ska bjuda mig på middag och bio på lördag! Gullig!!! :D Längtar ju redan! :)

Hoppas ni hade en bra Alla Hjärtans Dag!! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0