Lördag

Nu har jag jobbat klart! Ätit lite lunch och fått namnsdagspresenter av mamma och pappa! Fick lite pengar (alltid bra att ha)! Till och med Erik kom ihåg min namnsdag och hade visst påminnt mamma och pappa igår t.o.m! Gullig <3

Betalat någon räkning, kollat mejl (varför kan inte folk svara på om deras hus i Miami är lediga???), kollat kläder och lite sånt roligt. Och nu ska jag strax bege mig ut på landet till Erik! Börjar ju näääästan bli lite sen. Är jag ju aldrig annars! ;) haha



FÖRSÖKT lära pappa lite om hans nya IPhone med men det är ju lättare sagt än gjort... "Har man lösenord på sin mejl? Va?" eller allas våran favorit "Hur skickar man ett sms?"

(Världens bästa mobil)


See you later, alligator!

Kommentarer
Postat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-02-21 @ 05:46:09
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0