Måla måla måla

Börjar känna av min himla migrän nu :( så himla surt! Men lyckades ta mig igenom ännu en jobbdag iaf :) Nu funderar jag på att börja på nästa bildprojekt...orkar man det en fredagskväll?  Det är dags för en Surrealistisk akryl tavla i storlek 55x 46 så är ju inget litet arbete direkt! Tar nog en timme eller så så vet inte riktigt... Vad ska man måla isåfall liksom??? Vet ju typ ingenting om det...förutom bilden med tavlorna som rinner iväg..ör nog det enda surrealistiska konstverket jag känner till!


Tycker det är roligt att måla och blir ju inte av att man gör det så mycket om ingen tvingar en..Men vill faktiskt mest få det överstökat vid det här laget! Bli klar så man slipper känna pressen!

Nu har jag och Erik bestämt tills imorgon kväll med! Han ska bjuda mig på middag och bio som en försenad alla hjärtansdag present så det blir att äta på Aqua och sedan gå på Gullivers resor! Tycker Jack Black e så himla skön och filmen verkar jätterolig! Jag ville dock hellre se Love and other drugs men ibland får man väl ge med sig ;)


Ska bli så roligt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0