Måladags

Sitter och jobbar på mitt bildarbete men kommer inte förbi spärren! Kan vara för att datan och tvn lockar mer....kanske... Orkar liksom inte ta tag i det! Men vet ju att jag måte. Få se om den ser vettig ut när den är klar. Inte så stor chans men det märker vi! OM den nu blir klar någon gång!



Var och firade Kå som fyller 20 år idag innan! Tog en lunch på Pelikanen! Känns som om det var evigheter sen vi 5 tjejer va och fikade ihop! Mys! Kå ffick muggar och en pajform från Bruka av oss! Och sedan en kladdkaka (utan grädde) med rosa ljus. *20* stod det på dom. Tror dom andra gästerna väntade på lite skönsång men tji fick dom!

Grattis Kå!! :D

Nehe dags att fortsätta måla tror jag! Önska mig lycka till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0