Resa!

Sitter och väntar på att få gå ner på stan och boka våran resa! Ska bli så otroligt roligt! Dock har en av tjejerna bestämt sig för att inte följa med så det är ju tråkigt. Iallafall så är det New York och sedan Miami som står på schemat! Har varit på båda ställena innan och det är verkligen underbara städer!!



Efter blir det en lunch på Café 18 och sedan ska jag jobba där. Jag ska skriva en ny telefonlista och en bröllopsannons. Lite rolig arbetsuppgift :P så de blir att dra med sej datan ner! ska bara hitta nåt att ha den i...!

Sen skulle vi egentligen på bio ikväll men det blev inställt så jag och Erik ska nog bara hyra en film och ta det lugnt istället tror jag :) Har varit en hel del jobb på sistone så kan vara skönt att ta det lite lugnt!

Nehe dags att göra sig iordning tror jag! så man inte blir sen :P (hmm e nog redan sen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0