Tidsoptimist? Tidspessimist?

Vaknat jättemånga gånger idag med! Kan typ inte sova länge nu för tiden visst. Betyder det att man börjar bli gammal?? 19 år och redan åldersnoja! Haha Känns liiite fel!

Har iallafall tagit mig en dusch nu, fastän jag egentligen inte borde göra det här hos Erik, eftersom dom har egen brunn...Men drog fram det nya silversshampot (ska försöka avvärja en hårkatastrof) och fick värsta CHOCKEN när det som kom ur flaskan vart riktigt mörkt LILA! Men men, blunda och i med det i håret! Haha Var lite rädd att bli nästa Lady Gaga!



Hmm tror nog inte riktigt att den looken passar mig.... Tack och lov, ingen hårkatastrof än, jag är fortfarande blond! haha



(Och ja, jag är lite generad över att visa denna pinsamma fjortisbilden men ibland måste man skämma ut sig lite ju, tänk vad tråkigt vi skulle ha det annars!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0