Trött!

Hemma från jobbet precis. Blev inringd för någons barn var sjuka så var på plats på Pelikanen vid halv 8! Vart så sjukt seg, sov knappt något inatt och hade massa mardrömmar. Jättekonstigt! Slutade iallafall redan vid halv 12 så då gick jag till Ticket och betalade inför våran resa. Så nu är det helt och hållet bestämt!! Kommer bli så himla bra!!

Vart och letade efter en 1årspresent till Erik med men vet inte vad jag ska köpa.. Det är ju så svårt!! Tar och skjuter på det lite till tror jag. Måste köpa presenter till hans släktingar med. TRE fyller år den här veckan så det blir massa kalas i helgen! Det är verkligen så himla svårt att komma på vad man ska köpa..
Har ju beställt en tårta till Eriks lilla kusin Elliot iallafall! Formad som Blixten Mcqueen (Heter han det?) I filmen "Bilar". Hoppas den blir bra!



Nu ska jag fortsätta måla på min tavla! Visar (kanske) resultatet sen! ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

superkul att du var med i dagens blogg! kika in och se om du vann! :) annars anmäl dig igen och var med om morgondagens chans att bli dagens blogg! :)<3

http://kmill.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-5.html

2011-02-22 @ 15:40:22
URL: http://kmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0