Fredagskoma och silviarutor

Enda dan jag börjar tidigt så har ju såklart Erik sovmorgon! Tänkte "Vad bra, då går vi båda upp vid kl 6". Men det var bara jag som gick upp då, han sov vidare. Blev så avundsjuk! Började jobba kl 7 i bageriet. Har gjort frallor och bröd och fixat massa smått och gott i bageriet! Det var ganska roligt ändå. fick göra några moussebakelser med så det var ju inte helt fel! Det roligaste är ju när man får göra kakor och tårtor!

Sen hade jag 5 min på mig att dra ut till driven och komma in i det istället! Tog lite ledigt och slutade klockan 2 istället för 7 iallafall. Väldigt skönt för jag slapp ju att jobba 12 timmar utan lunch!

Mamma och pappa blev inte så glada för jag tog ledigt dock. Utskällning på  hög nivå. Men jag vill ju inte få ett migränanfall! Och 12 timmar utan lunch är ju inget vanligt arbetspass.. Får väl ta det.. Tiga och ta emot.

Så nu sitter jag hemma i soffan. Hämtade lunch på Café 18 för jag är för trött för att laga något! Skulle vilja sova en stund men det hinner jag ju inte för klockan 5 ska jag på födelsedagskalas! Jag har beställt tårta till honom och stod och tjuvkikade när dom gjorde den innan! Så himla häftig blev den! Formad som Blixten i "Bilar". Visar bild på den sen! Han kommer nog älska den! Har även köpt en skiva där dom sjunger hans namn: Elliot! Och lite småsaker med bilar får han med!

Vart och köpte ett par SNÖ- örhängen åt Eriks moster med. Hon skulle visst ge en present till en väninna. Svårt att välja dock för det finns ju så mycket fint! Blev ett par med en silverruta som det hängde en svart droppe från!



Tur man är så SJUKT snygg i keps... hahaha not. Det var för tidigt för ett foto egentligen men jaaaa... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0