Alla små baciller har partyy

Fattar inte när den här himla migränen ska släppa??!?? Har så sjukligt ont i huvudet och mår illa :( det enda positiva är att Erik med är hemme. Men vi har inte riktigt samma smak vad gäller tv så han spelar mest data och jag ser på tjejfilmer! haha Just nu har jag kommit in på Hannah Montana. Och ja, jag vet att jag inte BORDE gilla det...men hon är ju så rolig xD och tycker att man har rätt att gilla allt när man ligger sjuk. Då ska man ligga i soffan i myskläder, dricka saft och kolla på program man egentligen är för gammal för!



Har även sett Burlesque! Riktigt bra film! Rekomenderar!



Och Letters to Juliet! Ännu bättre film tycker jag! Får typ 7 tummar av 5! haha



Nu ska jag fortsätta kika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0