Äntligen!

Är så glad idag! Börjar ÄNTLIGEN känna mig som en människa igen! Mått så sjukt illa och haft ont i huvudet dom senaste dagarna ju men idag är jag faktiskt uppe och har redan hunnit med en promenad på en timme i det fina vädret! Vädret är ju så underbart idag så bestämde mig för att skippa jackan t.o.m! Körde på detta istället:







Hoodien och t-shirten är från Ralph Laurent och är inköpt när jag och älsklingen var i London i julas. Mysiga som vardagskläder :) Hoodien är supermjuk och skön!
Skorna är Lacoste och är inköpta i Kroatien. (mina favvoritskor!) Vet inte om dom finns här hemma, aldrig sett dom här! Ska nog köpa dom i svart med om jag hittar dom. Dom ligger på 1000-1500 tror jag.
Byxorna är från Gina och har dragkedjor längst ner. Supersköna!

Ha en skön vårdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0