Art time and food time

Nu har jag varit och lämnat in mina tavlor! Vet fortfarande inte vad jag får för betyg på det så lite nervös är jag allt! Men får ju VG eller MVG iallafall så det blir nog bra!

Bad även min bildlärare om hjälp med arkitektprovet. Förstår inte uppgift 3 riktigt så han skulle kolla på den. Det andra tror jag jag har koll på så det ska jag börja skissa på nu! Så himla svårt att komma på det här med pusselbiten dock! Det syns ju verkligen inte vad det är på! Men jag har en liten idé iallafall så vi får väl se hur det slutar! ;) (hemligt) haha Nee ni får kanske se resultatet sen, OM jag kommer in!

Lite jobbigt sen med, för jag vill ju vara i samma stad som Erik..Han har sökt till Göteborg ju, men inte bestämt sig än OM han ska läsa eller inte..Så han hamnar ju KANSKE i Göteborg..eller annars i typ Jkpg..Så svårt att veta vart jag ska söka! Fast jag vet att jag ska gå efter vad jag vill...Men jag vill ju båda lika mycket typ så ja..

Nehe nu är det snart dags att dra te Cafe 18! Har ju inte jobbat där med Marren på jättelänge så nu ska vi ta oss en lunch! Mys mys! så himla svårt att inte fika bara! Är ju så sjukt sockerberoende! (a) haha Men nu så måste jag försöka smala till mig lite! Snart dags att dra på bikinin ju! haha
Hoppas bara det är nån god lunch, jag är ju så himla kräsen! Äter ju sniglar, men inte korv! Haha


Kommentarer
Postat av: alicenilden

Vill du bli dagens blogg?

http://anilden.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-1.html

kram

2011-03-23 @ 16:37:10
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0