Favourit Dress

Tänkte att jag skulle visa min favoritklänning! Köpte den för något år sedan när jag vart i Spanien på H&M! Ångrar nu efteråt att jag inte köpte den i fler färger men men. Jag har den iallafall i gult (som är min favoritfärg!!) och den är så snygg på sommaren när man är solbränd till ett par höga klackar och bara ben! Det enda jobbiga med den är att man inte kan ha en BH under.. men man kan ju alltid ha bikini under i värsta fall liksom!



Lagom snygg bild men jag skyller på att det var sent och studentresa! ;) haha

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

haha H&M finns överallt :D

2011-03-20 @ 13:03:02
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0