Framtiden?

Har varit ute och gått en långpromenad med syrran och hunden nu. Känner mig superduktig men är helt slut verlkigen! Haha Dålig kondition? Otränad? JA!

Nu så ska jag fortsätta att leta efter en utbildning som passar mig..Har ingen aning om vad jag vill läsa, eller om jag ens VILL läsa till hösten! Och VART???
Ska nog iallafall och kolla på Jönköpings Högskola på lördag med Jennifer och kanske till Lund nästa helg med Erik. Så hoppas det klarnar lite då!



Har också funderat på om jag ska göra arkitektprovet, då mina betyg inte räcker för att komma in på arkitektutbildningen.. Men har liksom bara 3 veckor på mig! :S Ska till skolan imorgon och prata med bildläraren och syon tänkte jag och se om dom kan ge mig lite tips! Årets arkitektprov är ju dock något svårt! Har ingen aning om vad som menas med del 3 ens!! Sjukt :O

Känns som om alla utom jag vet vad dom vill utom jag! Är så sjukt jobbigt att komma på!! Jag vill ju inte ha något tråkigt jobb där jag gör samma sak varje dag liksom! Skulle ju få spader typ!

Det var ju inte länge sen vi var här! :





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0