Fredagsmys

Nu har jag vart och käkat på Lilla Krogen (kinamat) med jennifer marren och kå. Himla skönt med lite tjejsnack lite då och då! Blir dock alltid för sällan!! Varför??? Satt och snackade skit i typ 3 timmar så hann gå igenom ganska mycket ;) haha bland annatt så försökte marren och kå övertala mig att följa med till Gbg imorn, men som sagt så sparar jag ju pengar ( eller försöker) + att jag jobbar imorgon så sa nej :) vill gärna följa med men man kan ju inte göra allt. Ska bli kul att jobba imorgon dock. Skönt att få göra något när man legat hemma så länge!

Sen imorgon kväll så ska jag träffa älsklingen <3 längtar redan efter honom! jag vet, jag är lite knäpp ;) haha
Nehe, dags att sova nu kanske? Upp tidigt imorn! (räknas halv 9 som tidigt...? jaaaa....)



Fick Philip Wake up Light väckarklocka för nåt år sedan. Den tänds ju sakta tills den ringer för att man ska vakna utvilad. Men använder den verkligen typ aldrig! Man kan liksom bara ändra alarmtiden med en minut i taget så är NÅGOT jobbigt... Men dom har visst kommit med nya modeller nu som funkar bättre.. Borde nog kanske skaffa en sådan med iphonedock? Hmmm... Nee...ställer iphonen!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0