Hemmafru?

Eriks familj har ju dragit till Lanzarote så under tiden så har jag flyttat in här hos honom. Och då är det såklart min uppgift att laga all mat (enligt honom) vilket jag än så länge har gjort *chockerande*. Han går ju upp halv 5 och tar hand om kossorna så lite snäll måste man ju vara ;) och ja, ni läste rätt. Dom har KOSSOR! :O
Har lagat, potattisgratäng med kyckling, hasselbackspotatis, flygande jakob och wokat. Vad kan man mer göra?? Frågan är ju nästan om han inte ska få sin vilja igenom och få äta pizza ikv....? Men jag gillar ju inte pizza :(

Smygtitt på min otroliga matlagningskunskap! Blir ni hungriga nu?? ;)



Hmm...jag blev hungrig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0