Lördagskväll

Igårkväll drog jag ju med Marren och Kå till Sebbe. Vart så himla länge sen jag träffade honom så vart himla kuL! Va ett par stycken till där så vi spelade lite kort och såg på film! Lagade även hamburgare och pommes, och en av killarna som vart där fick uppdraget att skära salladen. Den var dock inte ätbar för han skulle ju göra "sin egen version" och hällde på svartpeppar (och vem vet vad mer?) men det andra var ju gott iallafall :)



Släckte ju en timme med! Allt utom tvn för den fick vi inte lov att stänga av! haha Men vi vart ju ändå duktiga tycker jag! ;) Vart ni med duktiga och släckte ner allt? :)



Vart hemma ganska tidigt iallafall (somnade ju i Sebbes soffa så) dom andra skrattade åt mig :( haha bara längtade efter min säng! Men hade ju inte med bilen, utan åkte med Kå bort så var ju tvungen att vänta på dom :) Inte för jag har så långt att gå hem direkt, men man är ju lat ;) Och vart ju så himla kallt igår med! Var -6 grader när vi åkte hem! :O

Kommentarer
Postat av: Nina [Earthangel.blogg.se]

Hejsan!



Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en rabattkod på 15% till en jättefin smyckebutik på nätet.

Det är superlätt att delta och du behöve INTE skriva ett inlägg om tävlingen på bloggen ;)

Det enda du behöver skriva är att du är med i tävlingen.



Läs mer här hur du gör & inte får glömma: http://earthangel.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-rabattkod-pa-15-1.html



Hoppas du vill vara med i min lilla tävling ^^



Om du inte gillar reklam eller annat ursäktar jag mig, Ha en bra dag!



2011-03-27 @ 18:21:46
URL: http://earthangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0