Supertrött!

Asså shit vad jag ville ligga kvar i sängen när klockan ringde! Känner mig SÅ seg men ändå sugen på att gå och jobba! :)
Har fixat mig lite nu och kikar lite på Ellen samtidigt :) Känner mig så otroligt blek att det inte är sant! Längtar tills jag får sola i Shanghai och inte se ut som om min hud består av äggskal! Får nog fuska lite nu innan med lite Bus ;) Annars kommer ju folk tro att ett spöke kommer och går på stan!



Igårkväll så vart jag, Marren och Kå med Stigs på Vero Moda! Hittade superfina skjortor verkligen! Måste nog gå och kolla om dom finns i rätt storlek idag! Har ju tillgodo (a) Såg en superfin kofta på en bild med men dom hade inte köpt in den tyvärr :( Får se om jag hittar den nån annan gång istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0