Bayside Shopping

Vi ska ju shoppa lite (mycket) när vi är borta och jag har ett shoppingcenter där som jag har varit på flera gånger! Dom har Victoria Secret och alla andra affärer man behöver ;) Dessutom är det utomhus så man kan gå och steka i solen samtidigt! Man kan även åka olika utflyktsbåtar därifrån, gå och äta på fina restauranger (bl.a. Hooters ;) haha) och The Daquirie Bar finns där med ;) haha Tror dom andra tjejerna hade uppskattat detta ;)



Alltså jag kan verkligen inte fatta att vi ska åka! Är det verkligen sant? om 2 dagar? 2? Så himla sjukt! Jag har ju ändå varit där innan liksom, jag kan ju tänka mig hur det känns för dom andra! USA är ju ett så sjukt land och vi ska ju till SJUKASTE staden! New York! :D Sinnes sinnes sinnes sinnes sinnes.... Tänkte bjuda på lite bilder från Miami och NY ;)



Klara. Färdiga. ÅK.


Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar igång på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och klicka på tävlings kategorin om du är intresserad!



Ha en bra dag :) <3



http://tronnblom.blogg.se

2011-05-18 @ 20:34:11
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0