Fotboll och Hockey på SAMMA dag??

Igår så tog vi det ganska lugnt på morgonen...Erik tvingade upp mig vid 11 å då vart det lite frukost och fia med knuff med Linnea... Sen spelade Erik lite data (ovanligt) och jag såg Justin Biebers film Never Say Never! Den var himla bra faktiskt! Kan man typ byta liv med honom elle....? ;) haha hade varit coolt!
Sen vid 4 åkte vi in mot stan och mötte upp Jennifer och Carl för en fika på Pelikanen! :) Mysigt! Sen kom det hemska... Vi skulle på FOTBOLL. UTOMHUS. Det var SJUKT KALLT! Det blåste och regnade nästan hela tiden! Åkte hem 10 min innan det var slut så såg inte slutet men hade lika väl kunnat åka vid halvlek för det blev INGA mål... Kul match...
Sen drog vi hem till mig så jag kunde klä på mig lite! Hade ju såklart glömt koftan hos Erik så hämtade min röda Raalph Laurent hoodie hemma :) Har tappat bort min favorit tjockiskofta tror jag :( Min mörkgrå Gantkofta! Ska leta igenom hela huset sen! Sen va det äntligen dags för att få lite mat i magen så drog till Max för ovanlighetens skull! Haha Himla gott iallafall även om det inte är sååå nyttigt... ;)

Sen skulle vi ju då såklart se hockeyn med...Och varför se den ute hos Erik ensamma när man kan se den hemma hos Wille med några till? Så ja..Dit åkte vi ju då... Köpte med en godispåse på vägen med! (så jag skulle stå ut ;) haha) Något pinsam match med... Haha Snacka om att förlora?? Och någon i svenska laget började lipa? Eller som Eken sa: "Han svettas genom ögonen"... Haha Lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0