Fredagen den 13e...

Lite nervös för vad som kommer hända idag nästan! Känns ju inte som om detta kan bli en BRA dag.... Och ja, jag vet ju att man inte ska tro på sånt där men alla (nästan) är väl lite vidskepliga av sig? "Spill inte ut salt, svarta katter är otur, fyrklöver är tur..."?

Vart och pratade med syon imorse iallafall. Skulle kolla om han visste något om arkitektprovet del 2 men det gjorde han tyvärr inte :( Är nervös inför det ju!!
Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket mer... tänkte kollat på det och gjort ESTA och så men blev inte av... Har legat på solstolen med en bok idag igen! För tillfället är jag inne på Boken om Carrie Bradshaws liv innan Sex and the City! Har kommit halvvägs och jag tycker den är ganska okej :)



Dags att åka ner till stan för att äta lunch med Jennifer innan jag börjar jobba!

Puss och lycka till på Fredagen den 13e! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0