Har gått vidare!!!!!

Idag när jag och jennifer satt och åt lunch så kom jag på att vilka som gått vidare till nästa provomgång på arkitektprovet kommer upp idag! Och när jag gick in för att kolla så stod det där. Hade inga förväntningar direkt men man hoppas ju alltid... HADE IALLAFALL GÅTT VIDARE!!! Känns så himla sjukt!! Är så lycklig nu att det inte är sant! Men nu är jag ju sjukt nervös inför nästa omgång... Ska ner till Lund den 14- 15 juni och göra prov nummer 2.. Undrar om det är många som sökt dit? Många som gått vidare där? Har liksom ingen aning hur stor chans man har att komma in på nästa prov.. Vet inte vilken stad det brukar vara populärast att söka till??

Ska bli roligt men sjukt nervöst att göra det iallafall!! SPÄNNANDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0