I fredags..

...vart jag och erik på inflyttningsfest hos Wille! Erik hade fotbollsmatch först på kvällen så åkte inte dit förrän vid 10! Hade filmkväll med mamma under tiden, så var ju skittrött när Erik väl kom xD men när vi kom dit så sa erik att "vi låg efter" så de va ju bara att öppna cider efter cider! haha Kände ju typ ingen alls dock (bara eriks killkompisar typ) men sen kom som tur var elin och sofie så umgicks med dom ganska mycket! :)
Efter ett tag drog vi till Harrys för Björn Rosenström vart ju där! Var ganska bra drag tycker jag ;) Dansade massa till han! Dock är jag ju så liten så alla killar ser ju inte en där dom är en meter över mig! Så alla trampade på mina små fötter xD mina ljusrosa skor var svarta när jag kom hem xD men mamma lyckades tvätta dom rena till slut iaf ;)



Sen efter det så blev såklart erik sugen  på kebab! Hatar verkligen kebab men åt mig en pommes iaf  ;) asgott! Vart lite kallt då med.. Är så himla trött på att det inte finns nåt bra ställe i Värnamo att gå ut på! Är verkligen bara Harrys och dom stänger vid 2 -.-
Dags att flytta till en större stad kanske...? ;)

Testade den (nya?) smaken på xide med när vi var ute. Den var god men minns inte va det var för smak på den! Har för mig de stod på nån liten text på baksidan av flaskan eller nåt...? Den hette Urban iallafall! :)



Måste testa Jungle nån dag med! Nån som vet om den är god?




Tycker flaskorna är så himla coola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0