Lördagsminnen...

Japp, vart ju grisfest i Lördags! Vi åt helgrillad gris med grönsaker och potatissallad (blä) och hade utlottning! Jag och Erik köpte några lotter ihop och lyckades faktiskt vinna första priset!! Fick en fin Jelly Bean skål, svart, som nu står här hemma på köksbänken :)
Vi hade lite halvt panik ett tag (erik) för vi hade köpt ROSA lotter och det fanns 4 färger till visst! Vi kände att vi kunde ju inte köpa ännu fler lotter, vi hade ju redan 11 st... Men jaa gick ju bra iallafall tycker jag ;) Simon som var en äkta snål smålänning vann t.o.m ett pris på sina TVÅ lotter. Stor chans liksom -.-





Jag körde på varma kläder för vi var ju en del utomhus och det regnade och vart svinkallt! :/
Hade på mig mina jeans från Gina Tricot och en gul tjock tröja från Polo Ralph Laurent :) Och sen skinnjackan över!



Halsband från Swarowski. (Visar det ordentligt strax)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0