Lördagsmys!

Låg i sängen till typ 11  i lördags innan Erik tvingade upp mig! Vart så sjukt trött (neeej jag tycker iiinte man ska kalla det bakis... ;) haha) Sen efter mycket latande så åkte vi ner och käkade lumch/frukost på pelikanen! Vart så himla mycket folk å maten bara vände sig i magen typ så åkte strax efter hem igen. Skjutsade Erik till hans bil som han hade lämnat hos Wille kvällen innan.



Sen var de ju så sjukt skönt väder så satt i trädgården med en bok i solen tills tjejerna kom! Vi skulle planera resan lite! Blev inte mer bestämt än att vi skulle åka buss upp för sen vart alla sugna på glass på Max (självklart) så drog upp dit! Testade deras nya lyxshake men måste nog säga att chokladen är mer i min smak! Tycker banana spliten bara smakade banan liksom... Kanske jag som fick en dålig bara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0