Söndag Söndag Söndag!

Igår så sov vi till 11 (eller rättare sagt så väckte erik mig då med) å då så käkade vi lite frukost och sen spelade jag, eriks syster och bror och morfar kubb! Erik var lite för tråkig och satt istället i en stol på altanen! ;) Haha Jag och linnea vann 1 av 4 å var nära på å vinna nån annan gång med! Tycker det var duktigt av oss! Linnea är ju bara 10 liksom :) Saga (som är ett) ville med va med och spela och gick och hämtade pinnarna hela tiden xD haha så söt!

Sen efter lunch så åkte vi in till stan och Erik hjälpte mig dra över sticken i bageriet! Efter det drog vi till cirkusen med linnea och eriks mormor och så :)  Vart mysigt även om det inte va det bästa man någonsin sett! ;) haha Erik var VÄLDIGT uttråkad xD



Sen åkte vi ut till Erik igen och när jag kom ut så såg jag att Erik hade ringt mig 7 gånger xD Han hade såklart glömt sina jobbilnycklar i sin mormors bil! Så när jag kom ut dit så fick vi åka in till stan igen! Han var lite ledsen för vi inte hade åkt till Bambu så bjöd honom på Kinamat på kvällen när vi ändå var i stan :) Mysigt!





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0