Times Square & Miami Beach

Snart åker vi!!! På fredag morgon bär det av mot New York City! Är så SJUKT laddad (trots migränen)!! Har dock inte börjat packa än... Snart dags? Mm...Ska nog börja imorgon tror jag! Måste ju se till så allt är rent och sen måste jag rensa bort saker tp 2100000 ggr så jag inte tar med mig alldeles för mycket! (vilket jag kommer göra iallafall) Visst tar man alltid med sig för mycket?? Iallafall vi tjejer... Killar kan ju typ packa ett handbagage om dom så ska vara borta i 3 månader!
Vad ska man ha med sig???


(Nej jag har tyvärr inte den här väskan, jag bara önskar att jag hade den! haha)

Kommentarer
Postat av: Sasha

LV väskorna är det bästa som finns :)

Jag åker till N.Y 1 Juni :)

2011-05-17 @ 23:38:47
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0