Bloggsuget är tillbaka!

Höll ju på och bloggade riktigt bra ett tag, men sen vet jag inte vad som hände riktigt! Tappade det där när jag hade varit i USA! Men nu har jag blivit riktigt sugen igen! Fått lite bloggabstinens kanske? Satt i alla fall och kollade igenom bilderna sen vi var i USA (NY & Miami) och tänklte bjuda på en bildbomb nu! ;)

10 dagar. 6 tjejer. 2 städer.

Bra kombo? Mjaa, nästan helt i alla fall! Grejen är att lyckas ta sig igenom hela semestern utan att gå varandra på nerverna! ;)



Times Square



Uppradade å redo att bränna sig!



Miami Ink!



Slaget om luftmadrassen!



Våra små drinkar! "vill du smaka?" "nej, jag är nykterist" "......säkert att du inte vill ha....?"



Såhär började det. Klockan är 3 å första MEGAdrinken är på väg ner!



Lilla tjocka jag vid poolkanten :P haha



Girls of the playboy mansion? ;)



Gå - skorna är på och tempot är högt i Central Park!



Nelly visar rumpan för alla som vill se!



On the way to the beach!



Vår "lilla" frukost första dan! Vi lärde oss sen ;)



On our way ouuuut!



Muffinsälskarna som åt upp alla som fanns typ - på the boat house i central park!



Najs stickning! Har man inget att göra så? ;)



Me & jennifer på fin restaurang på times square!



Vilken strand! Vilken sol! Vilket väder! VILKEN SEMESTER!

Detta är ju en VÄLDIGT LITEN del av alla bilder vi hann ta men detta är några av dom bästa!

xoxo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0