Fan.

Ligger hemma med migrän idag. Med. Jätteroligt. Inte. Är verkligen så himla trött på det! Huvudet spränger och jag mår illa... Och som om inte det vore nog så gick jag ju såklart in på facebook och såg att betygen på vår senaste tenta kommit upp, och jag var nästan säker på att jag hade klarat den! Hade pluggat en hel vecka och svarade på alla frågor, och fattar verkligen inte vad som gick snett! (Jaa, det stod ett U på sidan) HATAR detta!
Så; hallå omtenta!

Jag fattar inte hur allt kan gå så fel? Jag är väl inte världens bästa i skolan, men jag brukar ju alltid klara det!

Dags att ta fram skolböckerna igen då!

Men för att inte göra det så deppigt så bjuder jag på en fin bild i alla fall!



Bild från studenten på mig och Erik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0