Julklappstips för den som har allt!

Att köpa julklappar är något som är lika svårt varje år! Varenda jul går man och har lite små-ångest inför att hitta de perfekta presenterna, varje år skjuter man upp det och vaje år går man där dan innan julafton och försöker få tag på dom sista! Och varje år tänker man : "NÄSTA år ska jag vara ute i god tid!"

Här kommer lite olika tips i alla fall om du som jag har lite problem med vad du ska köpa!

Den här babagevågen kommer nog mina föräldrar få! (dom kommer såklart få mer saker, men tycker denna är lite rolig!) Den går ju att ha med när man åker utomlands, så man kan väga väskan innan man åker hem (för är ju lätt hänt att man fyller väskan lite för mycket ;) ) + att den kostar bara runt 100-lappen!

Klicka på bilden för att komma till hemsidan!

Och vad köper man till morbror / farbror? Det tycker jag nästan är den svåraste julklappen, men man har ändå inte lika stor press på sig där! Så vad sägs om den här fina grillen? Jaa, jag vet att det inte är sommar; men man kan faktiskt grilla året runt! Speciellt med den här söta och smidiga :)

Klicka på bilden för att komma till hemsidan.



Och sen har vi ju systern (eller kanske flickvännen?). Jag tycker nog ändå att det är lättast att köpa till min lillasyster! Vilket brukar resultera i att det blir alldeles för mycket till henne! Men för er som inte riktigt vet vad ni ska köpa så kommer här lite tips till henne med!

Klicka på bilden för att komma till hemsidan.



Dom här Uggsen är ju äkta så dom ligger ju ganska högt i pris! Men jag tycker verkligen det är värt att lägga lite mer å få ett par äkta. Är så stor skillnad mot alla kopior som finns för ca 200 kr. Äkta uggs är ju som att gå på moln! Jättevarma, mjuka och sköna!

Och det finns ju fina Uggstofflor med som passar till både tjejer och killar!
Min pappa, jag och min syster har sådana så passar verkligen till alla!

Klicka på bilden för att komma till hemsidan.




Så nu har ni fått lite tips! Kommer med fler en annan dag ;) Kan ju inte ta allt på en gång ;) haha

Lycka till med julklapparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0