Kick it in the butt

Är så trött på att vara sjuk hela tiden! När jag var yngre (7an-9an) så var jag sjuk ca 3 dagar I VECKAN! Läkarna kan inte bestämma sig riktigt för vad det är men dom flesta tror på migrän.. Har mått bra ganska länge nu i alla fall så jag har ju varit asglad för det, men nu verkar det ju ha kommit tillbaka eftersom jag legat till och från i 3 veckor nu...

Men nu är jag trött på det!! Så igår tog jag en runda till apoteket och köpte nån medicin som ska göra en piggare och några vitaminer som är speciellt utvalda för kvinnor! Så nu ska jag bli frisk!!

Hoppas verkligen att det hjälper...Annars får jag väl testa nästa sak på apoteket tills jag gått igenom allt!





Fin bild bjuder jag på med ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0