Memories from a gone moment...

Sitter och tänker tillbaka på vilka resor jag varit på idag... Tänkte att jag skulle visa lite :) enjoy ;)

Under påskveckan åkte jag och min lillasyrra för att hälsa på vår storasyrra och hennes man i SHANGHAI! Vi var där i 10 dagar och gjorde inte så mycket annat än att shoppa... ;) men vi hann faktiskt också med att sy upp våra brudtärneklänningar, ÄTA och bränna oss så vi såg ut som rosa grisar! Detta lyckas jag ju med varje gång jag ser solen för första gången. INTE bra! Här kommer lite fina bilder i alla fall.

Shanghai är en av världens bästa städer!



Jag och min syrra Kristin ^^



En byggnad formad som en Louis Vuitton väska (coolt)



Annie, Kristin & Jag påväg för att göra stan osäker ;)



Smarrig kiwidrink på vår bar-runda! ;) (jaa, blev några för mycket haha)


Sen var jag hemma 3 veckor i alla fall och sen drog som sagt tjejgänget till New York och Miami! BÄSTA resan!



Nelly, Musse Pigg, Jag och Marren



Tjejerna på Times Square



Äckligaste kinamaten i CHINATOWN i NY på en restaurang som luktade kiss! Haha Bra jobbat!

Sen över midsommar skulle min familj åka till Spanien i 3 veckor UTAN mig! Och jag blev ju sjukt avundsjuk för jag är ju så resekåt, så jag övertalade Marren, bokade biljetter och helt plötsligt skulle vi till Spanien över midsommar i 3 dagar! PERFEKT!



Utsikten från huset vi hade hyrt :) 5 minuter att gå till stranden och 2 sekunder till poolen ;)



Firade midsommarafton med 3 norska killar (och vi fattade inte ett ord så dom fick prata engelska och vi svarade på svenska. haha snälla ;) ) och drack alldeles för mycket champagne!



Och så red vi på tjurar! (annie och jag på bilden)
Några tips bara:
Rid inte på sådana när ni bränt er, och gör ni det ändå, gör det INTE barbenta!
Ha inte en kortkortkortKORT klänning som dessutom inte har några axelband. Då KOMMER ni visa både det ena och det andra.
Japp, jag har lärt mig detta på det hårda sättet!

Seeeeeen så var jag och älsklingen i Turkiet med! Vi behövde en lugn semester bara vi 2 :) All inclusive i 7 dagar. Inte fy skam!



Drack fina drinkar med tomtebloss i och spelade UNO ;) haha



SÅ FINT!! Och 40 grader på dan och 35 på kvällen! Haha snacka om att man inte kunde vara ifrån poolen länge!

Det var mina resor i år! Hade velat åka till Thailand nu i vinter...Vatt där en gång men var några år sen. BÄSTA att ligga där på stranden!

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi Al-debis™

Hej hej, jag vill bara säga en sak och vill tipsa dig en sak!

Just nu så är det en stor tävling på min blogg där man vinner väggtext/väggdekor som är diktig gryma !

Va gärna med , tro mig, du kommer att älska tävlingen!



Klicka på länken för att komma till tävlingen:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/november/vinn-vaggtext-vaggdekor-fran-paxlux.html#comment



Ha en bra dag <3 p.s , roligt om du är med, alltid roligt! Ju fler desto roligare!

2011-11-23 @ 18:59:41
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: M*

- nice!

2011-11-23 @ 19:50:51
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0