Stars in Stars

Det som jag är mest sugen på för tillfället är STJÄRNOR! Helst av allt vill jag ha en löst sittande klänning (svart el. mörkblå) med små vita stjärnor på! Så otroligt fint och det går ju att matcha den så att den blir lite coolare eller söt! Måste hitta någon som jag verkligen vill ha! Men jag är inte mycket för att köpa på internet, för jag vill helst prova sakerna innan jag köper det :) Så får nog bli att gå ner på stan imorgon kanske? ;)
Ska önska mig en i julklapp tror jag! (eller födelsedagspresent...)

Här är några som jag tycker är snygga....



(VILL HA!!!)



Domma är med ursnygga! Min favorit är klänning; löst sittande med band i midjan! SNYGG!





Och det har också varit mycket stjärntryck på dom stora midevisningarna!

Vad tycker ni? HOT or NOT?

Jag älskar stjärntryck på kuddar och filtar med! Min absoluta favorit är Lexington, men tycker GANT har sjukt fina med!



Hur snygg är inte den här baddräkten från Lexington?? DÖR



Lexington bäddset!



Lexington! LOVE!



GANT!



Hur fint hade inte detta varit nu i jul?? Också från GANT :D

Vad tycker ni? Är detta något ni med gillar? :)

Kommentarer
Postat av: johanna

En blogg om kärlek, tankar, modellbilder och mitt liv. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :D

2011-11-25 @ 18:05:07
URL: http://nattstad.se/johannaliciousn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0