The Angels of Victorias Secret

Något som jag ser på varje år är Victorias Secrets modevisning! (eller show kanske är ett bättre ord?) Den är helt sjukt cool verkligen! Tjejerna är verkligen så sjukt snygga, smala och har sån utstrålning! Tror dom är allas dröm! Tjejerna vill se ut som dom och killarna vill ha dom! Haha Tycker att något som gör den så sjukt bra är att tjejerna är så avslappnade och dansar, kastar slängkyssar och sjunger! Verkligen så sköna!

Sen tycker jag att dom har så coolt upplägg: första gången dom är med och går så har dom inga vingar och sen blir dom uppgraerade efter hur duktiga dom är och hur många gånger dom varit med! Det är den största äran att få ha dom maffigaste vingarna!

Det är nog en av mina drömmar att få gå och se den live någong gång!!

Victoria Secret startade med sin fashion show 1995 och för många människor är det en tradition att se den varje år (inte bara jag ;) ). Varje år håller man modevisningen i olika städer och dom har varje år med "miljon-bh:n" som är en diamantbeströdd bh. Att få gå i den är det största för en modell!

OCH NU ÄR DET SNART DAGS FÖR ÅRETS! Den 29e November är det dags! AAAAAHHHH! SÅ BÄNKA ER!













Visst är dom snygga?? Och kläderna, man dör ju typ! Kan man klä sig så på maskerad elle? ;)
Min favorit bland modellerna är nog ändå Miranda Kerr! Så cool tjej!



Japp, det är oficiellt, jag vill se ut som henne! Haha

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

så jävla snygga hela bunten! man blir ju tokig haha..

2011-11-24 @ 20:56:33
URL: http://ngo.webblogg.se/
Postat av: moni

Hejsan !

Jag har ordnat en tävling på min blogg i samarbete med runns.se och erikasgarderob.se.

Man tävlar för någonting för 100 kr. Bra va?

Direktlänk: http://mmonis.blogg.se/2011/november/tavla-om-nagonting-for-100-kr.html#comment

Om du inte gillar "reklam" så förlåt.

Undrar du någonting så kan du alltid kommentera och fråga!

Glöm inte att läsa igenom alla regler!

Om du är med så lycka till.. kram.

2011-11-24 @ 21:21:06
URL: http://mmonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0