The Best

Tänkte att jag skulle visa er mina favoritringar som jag har på mig (typ) varje dag! Dom kommer från Edblad som är ett designföretag som även säljer smycken! Dom har verkligen otroligt mycket snygga smycken :) Speciellt ringar tycker jag! :)



Skitsnygga!

För att komma till den breda med svarta "diamanter" tryck HÄR.
För att komma till den smala med en stor "diamant" tryck HÄR.

In och kika med er ;)

Bjuder på en liten bild på mig med. Har man en iPhone så blir man beroende av alla appar man har, och jag är inte sämre ;) haha så satt å lekte lite med en fotoredigeringsapp innan ;)



Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: haidisblog ▲

SVAR: hihi okej mysigt :D nej de blev hemmakväll för mig!

2011-11-26 @ 00:06:15
URL: http://haidisblog.se/
Postat av: BECCA- Mode, foto och vardag!

Den är uppe nu! :) hade tidsinställt den!

2011-11-26 @ 11:33:08
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0