The Reunion

Igår såg jag och Erik filmen the Reunion. Den handlade om en kille som precis kommit ut ur fängelset, en suspenderad polis, en borgensman skyldig staten 250 000 $ och en gemensam pappa som precis gått bort. Ingen av dom har haft någon kontakt med sin pappa och knappt ens med varandra då alla har olika mammor. Deras syster som hade kontakt med pappan i slutet har hand om testamentet och försöker få alla att komma överens. Dom har alla ärvt 3 miljoner var, men pengarna är frysta om dom inte jobbar tillsammans i ett företag i 2 år. Tillsammans måste dom hitta en brottsling i Mexico och tvingas jobba tillsammans.

Jag tycker att filmen var bra, men aa, inte den bästa nånsin direkt heller. Men värd att se tycker jag nog :) Spännande och den yngsta brodern är så himla söt! Ungdomsbrottsling och supersnäll! Haha



6 / 10 tror jag nog ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0