The Switch (Pappa på burk) vs Twilight

Ikväll skulle jag och Erik egentligen gått på bio, men han kan knappt röra sig för han har så ont i ryggen och jag känner av den himla migränen igen...
Vi hade tänkt gå på Twilight! Har sett dom andra filmerna och läst böckerna, men måste erkänna att jag är inte världens största fan alltså... Och är lite chockad att Erik vill gå på den! Men det är ju roligt i alla fall :P

Istället så sitter vi i alla fall hemma och bara tar det lugnt och vilar! Dricker julmust och myser med tända ljus! Älskar att ha massa tända ljus! Stora blockljus och massa värmeljus i olika fina varianter. Ska ta lite kort på några jag knepat ihop och visa imorgon :) har julpyntat dom ;)

När jag var hemma förra veckan tände vi i brasan med. Nu på vintern saknar jag verkligen att inte kunna elda i öppna spisen! Det är mys på HÖG nivå!



Bläddrade på tvn å letade efter något roligt och fick på "the switch" eller pappa på burk som den heter på svenska (världens fulaste översättning?). Den är verkligen sjuukt rolig! (jag älskar komedier)

Den handlar om att Kassie (Jennifer Aniston) vill ha barn, men hon kan inte hitta någon bra man hon vill leva med. Hon hittar en man som donerar sin sperma, men en sen kväll när dom har fest så blir hennes bästa vän full och byter ut hans sperma med sin egen. Detta minns han inte förrän 7 år senare när han får träffa barnet för första gången. Hur ska han fixa detta?



Riktigt rolig komedi med sjukt bra skådisar! 9/ 10!

Hoppas ni uppskattar mina små "recensioner", även om mina beskrivningar av filmerna inte alltid är dom mest proffsiga ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej, vet du någon bra tävlingssida man kan gå in på?



*mvh/

GRATIS BLOGGDESIGN*

2011-11-23 @ 22:26:17
URL: http://jlfoto.nu
Postat av: Jessica

tackar! Ska kika, allt bra annars

2011-11-23 @ 22:39:51
URL: http://jlfoto.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0