Thomas Fucking Sabo

Ett av mina favoritmärken på smycken är Thomas Sabo! Man kan blanda massa olika och ha det enkelt, fest, gulligt, döskallar, blommor; Ja dom har verkligen allt! Och jag har lyckats få till en ganska rejäl samling nu ändå ;)

I halsband så har jag en silverkedja, ett vitt pärlhalsband och en svart läderrem.
I armband ett flätat svart läderarmband (min FAVORIT), en vanlig kedja (smala) & 2 pärlarmband.
Sen har jag en klocka.
Ett par örhängen.
Och typ FÖR MÅNGA berlocker (eller kan man ha för många...?) haha Fick typ en massa i studentpresent, och ibland hittar jag någon jag inte kan motstå (a) Tänkte att jag skulle visa några ;)

SMÅ BERLOCKER:









STORA BERLOCKER:







HÄNGEN:






Oj, blev visst ganska många, och det här är inte ens alla...! Haha aah, okej kanske ska ligga lågt med smycken ett tag? ;)
NEEEEH! ;)

Men vad tycker ni? Fina/Fula/Finns det någon ni gillar bättre/Favorit? Tell me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0